මෙම වැඩපිළිවෙළේ අරමුණ වන්නේ ශ්රී ලංකා රජයේ කාර්යක්ෂමතාව, පාරදෘශ්ය බව, ඵලදායි බව හා සේවාවන්හි ගුණාත්මක බව ආදියේ ප්රධාන හා තිරසාර වැඩි දියුණු කිරීමක් ලබා ගැනීමයි. මේ සඳහා අවශ්ය විසඳුමක් ලෙස මූලික පාලන හා රාජ්ය කළමනාකරණ ප්රතිසංස්කරණ ක්රියාත්මක කරනු ඇත.
මෙම වැඩසටහන යටතේ තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය භාවිතයට ගනිමින් රාජ්ය අංශයේ වැඩ ක්රියාමාර්ග පරිවර්තනයකට භාජනය කෙරෙනු ඇත. ඒ සමගම පහත දැක්වෙන ආකාරයේ නවීන තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය පදනම්වූ පරිපාලන ප්රතිපත්ති ද ක්රියාත්මක කරනු ඇත.
අ. වැඩවල සංවිධානාත්මක සැලසුමට නොව සේවාලාභියාට මුල් තැන දීම;
ආ. සේවාලාභීන්ට ලබා දෙන සේවා මට්ටම් ප්රමිති පිළිබඳව රජය වග වීම;
ඇ. ආයතන අතර දත්ත ඉලෙක්ට්රොනිකව හවුලේ භාවිතයට ගැනීම;
ඈ. පුරවැසියන්ට හා ව්යාපාරවලට හැමවිටම පරිශීලක මිත්රශීලී ආකාරයටදුර ගැන තැකීමකින් තොරව තොරතුරු හා සේවා ලබා ගැනීමට හැකි වීම;
ඉ. රජයේ මෙහෙයුම්වල පාරදෘශ්ය භාවය.