1. ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකයක් යනු කුමක්ද?
එය කොවිඩ් -19 වෙෙරසයට එරෙහිව පූර්ණ එන්නත(එන්නත් දෙකම ) ලබා ගත් අයට නිකුත් කරනු ලබන ඩිජිටල් සහතිකයකි. මෙම එන්නත් සහතිකය දැනට විදේශගත වීමට අපේක්ෂා කරන අයට නිකුත් කෙරේ. එය ස්මාර්ට් එන්නත් සහතික පත්ර ද්වාරය portal මඟින් ලබා දී ඇති සම්බන්ධකය මඟින් සහතිකකර ලබාදෙන PDF පිටපතකි.
2. මම ස්මාර්ට් එන්නත් ද්වාරයට (portal)ප්රවේශ වන්නේ කෙසේද?
https://covid-19.health.gov.lk/certificate/ වෙත පිවිසෙන්න.
3. ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකයක් සඳහා ඉල්ලුම් කළ යුතු පියවර මොනවාද?
A. අදාළ ප්රවේශයෙන් ලබෙන ඉල්ලුම පතට ඔබේ පෞද්ගලික විස්තර ලබා දෙන්න.
B. ඔබගේ ගමන් විස්තර ලබා දෙන්න
C. එන්නත් විස්තර ලබාදෙන්න. (එන්නත් කිරීමේ කාඩ්පතේ ඡායාරූප)
D. ඉදිරියට යාම සදහා වූ Submit button බොත්තම තෝරන්න.
E. දැන් ඔබේ යොමු අංකය තිරය මත දිස්වනු ඇත.
F. ඔබේ යොමු අංකය සමඟ විද්යුත් email පණිවුඩයක් ද ඔබට ලැබෙනු ඇත.
G. සෞඛ්ය සේවා නිලධාරියෙකු ඔබේ විස්තර අනුමත කිරීමෙන් පසු, ඔබේ ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකය ගැනීම සඳහා සම්බන්ධකයක් සහිත තවත් ඊමේල් පණිවිඩයක් ඔබට ලැබෙනු ඇත ( මේ සඳහා දින 3-5 ක් ගත විය හැකි බව කාරුණිකව සලකන්න.)
H. මෙම ස්මාර්ට් එන්නත් කිරීමේ සහතිකය අවශ්ය අවස්ථාවල ජංගම දුරකතනයේ පෙන්විය හැකිය, නැතහොත් එය මුද්රණය පිටපතක් ලෙස සංචාරය සදහා ගෙනයා හැකිය.
4. මගේ සහතිකයේ ප්රගතිය පරීක්ෂා කරන්නේ කෙසේද?
5. මගේ ඉල්ලීම අනුමත කළාද නැත්නම් ප්රතික්ෂේප කළාද කියා මම බලන්නේ කොහොමද ?
6. MOH කාර්යාලය මඟින් නිකුත් කළ එන්නත් සහතිකය මා සතුව ඇත. මා ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකය සඳහාද ඉල්ලුම් කළ යුතුද?
● නැත. MOH කාර්යාලය මඟින් නිකුත් කරන ලද එන්නත් සහතිකය හෝ ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකය තිබීම ප්රමාණවත්.
7. අප සහතිකයේ මුද්රිත අනුපිටපත ලබාගත යුත්තේ කොතැනින්ද?
7. එන්නත් සහතිකයේ මුද්රිත පිටපතක් ලබා ගන්නේ කෙසේදැයි විස්තර විමසීමට අප ඇමතිය යුත්තේ කාටද?
8. ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකය පිළිබඳ විමසීම් අප ඇමතිය යුත්තේ කාටද?
9. එන්නත් සහතිකය ලබා ගැනීමට අපට අවශ්ය ලියවිලි මොනවාද?
10. තාවකාලිකව ශ්රී ලංකාවේ සංචාරය කරන/ පැමිණෙන /රැඳී සිටින, මෙරටදී එන්නත ලබා ගත් විදේශිකයෙකුට ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකය ලබා ගත හැකිද?
● ඔව්, ඔවුන් හැඳුනුම්පත් විස්තර හා ගමන් විස්තර ලබා දිය යුතුයි.
( කාර්යාල හැඳුනුම්පත් පිළිගනු නොලැබේ)
11 නුදුරුදිනක විදේශගත වීමට නැතත් කිසිවෙකුට එන්නත් සහතිකයක් ලබා ගත හැකිද?
12. තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ නියෝජිතායතනය ( ICTA ) එන්නත් සහතිකපිටපත් ලබාදෙන්නේද ?
13. දල (hard copy) පිටපත් කිරීමේදී/ මුද්රණය කිරීමේදී QR කේතය ක්රියා නොකරයි. මා කල යුත්තේ කුමක්ද?
14. මෘදු පිටපත/ PDF හි ඇති QR කේතය ද ක්රියා නොකරයි නම් මා කලයුත්තේකුමක්ද?
උදවු සඳහා වූ ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය අමතන්න – 0701731259/ 0701731260
15. මම ලබාගෙන ඇත්තේ මාත්රා 1 ක් පමණි. මට එන්නත් සහතිකය ලබා ගත හැකිද?
16. යොමු අංකය යනු කුමක්ද සහ මට එය සොයාගත හැක්කේ කොතැනින්ද?
17. ජාතික හැඳුනුම්පත වෙනුවට අපට විදේශ ගමන් බලපත්ර අංක භාවිතා කළ හැකිද?
18. නව ජාතික හැඳුනුම්පත් අංක ආකෘතිය භාවිතා කළ හැකිද?
19. මට යොමු අංකයක් ලැබුනේ නැත.
20. මට වහාම එන්නත් සහතිකය ලබා ගැනීමට අවශ්ය වන අතර ද්වාරය(portal) ක්රියා නොකරයි.
21. මා සතුව හැඳුනුම්පතක් නොමැත.
22. මම මාර්ගගතව සහතිකය ලබා ගැනීමට උත්සාහ කළ නමුත් එය අසාර්ථක විය. පද්ධතියෙන් උත්පාදනය කළත් යොමු අංකයක් මට ලැබුනේ නැත. මගේ ඉදිරිපත් කිරීම් නිවැරදිව ලැබී ඇත්දැයි මම පරීක්ෂා කරන්නේ කෙසේද?
23. මම ශ්රී ලංකාවේදී එන්නත ලබා ගත් අතර දැන් විදේශ ගතව සිටිමි. විදේශයක සිටියදී මට තවමත් සහතිකය සඳහා ඉල්ලුම් කළ හැකිද?
● ඔව්, ඔබට පුළුවන්
24. ඉදිරිපත් කිරීමෙන් පසු මට “Error” පණිවුඩයක් ලැබුණි.
25. ස්මාර්ට් එන්නත් සහතිකය ලබා ගැනීමට මට කොපමණ කාලයක් ගතවේද?
26. පද්ධතියෙන් උත්පාදනය කළ යොමු අංකයක් මට ලැබී ඇත. නමුත් එහි ප්රගතිය පරීක්ෂා කිරීමට මට නොහැකිය. ‘යොමු අංකය ජාතික හැඳුනුම්පතට නොගැලපේ’ යැයි මට දෝෂයක්Error ලැබුණි. මම මොකද කරන්නේ?
27. මම කුවේට් රටට යාමට උත්සාහ කරමි. මට එන්නත් සහතිකය ලැබුණා. විශේෂ ද්වාරයක් (https://vaxcert.moh.gov.kw/SPCMS/PH/CVD_19_Vaccine_Extern_Registration.aspx) හරහා ලිපි ලේඛන ඇතුලත් කරන ලෙස තානාපති කාර්යාලය මට උපදෙස් දි ඇත. මම ලේඛන සම්පීඩනය කර මෙම ද්වාරයට ඇතුලත් කරන විට එන්නත් සහතිකයේ QR කේතය වැරදි පිටුවකට යොමු වේ.